Favourite Make-up Products

1A quick post with my favourite make-up products at this time. Which are your favourites? Love, A.

Un post scurt in care vreau sa va arat cateva dintre produsele mele favorite de make-up din aceasta perioada. La cursul de make-up descopar mereu ceva nou si interesant si in materie de produse, ce face unu, ce face altu, ce functii multiple au:). Sunt foarte multe (normal !), dar cred ca fiecare are preferatele ei, mai ales in rutina de zi cu zi. Astea sunt ale mele. M-as bucura sa aflu care sunt ale voastre. Love, A.2Make-Up Studio Fluid Foundation No Transfer (honey) / Fond de ten rezistent la transfer Make-Up Studio, culoarea honey (e o culoare care se potriveste pe destul de multe nuante de ten)

Mac Studio Sculpt Foundation (NC30) / Fond de ten Mac Studio Sculpt Foundation, nuanta NC30

Mac Studio Finish Concealer (NC20), best concealer ever / Anticearcan Mac Studio Finish Concealer nuanta NC20 (din toate care le-am incercat pana acum, mi se pare cel mai bun, rezistent si cu acoperire mare)

Mac Powder Blush (honour) / Blush Mac nuanta honour

Make-Up Studio Eyebrowfix / Gel fixator pentru sprancene Make-Up Studio, este excelent pentru sprancenele cu firul lung si “care nu sta locului”:)

Avon Lipstick (plum seduction) / Ruj Avon nuanta plum seduction, este un burgundy foarte misto, l-am si purtat in cateva posturi si dureaza foarte bine pe buze

Artecura  Highlighter / Iluminator Artecura (este din Italia adus)

Urban Decay Smoked Palette / Paleta Smoked de la Urban Decay

10 thoughts on “Favourite Make-up Products

  1. se gaseste fondul de ten make up studio fluid foundation la sephora? si cum e anticearcanul? eu caut de ani de zile anticearcanul perfect si doar cele fluide m-au satisfacut cat de cat pentru ca celelalte se adunau dupa cateva ore prin colturi oricat de bine l-as fi intins. pana acuma am foslosit de la sans soucis pe baza de apa termala da ma gandeam sa mai caut si alte variante. thx

Leave a comment