Make-up Post

1[EN] In today`s post I would like to showcase some types of make-up that I have tried on some friends and my beautiful sister Adela. Every time we meet we end up having long make-up sessions and photo shoots. Check out the pictures to see for yourselves ! Love, A.

[RO] In postul de azi vreau sa va arat cateva din machiajele care le-am realizat pe doua dintre cele mai apropiate prietene ale mele si pe frumoasa mea sora, Adela. De fiecare data cand ne intalnim acasa e modelul meu de baza pentru orice experimente as avea in cap. Si cum lucrez la portofoliul meu de make-up, a picat la fix perioada asta pentru a incerca si fotografia 🙂 . Sper sa va placa si sa va inspire cat de cat, iar daca aveti orice fel de intrebari, le astept cu drag ! Love, A.35Un machiaj colorat cu nuante de albastru, mov, turcoaz, perfect pentru serile de vara..276Machiaj de ocazie pentru prietena mea Adela, in tonuri de verde si corai pe buze.4MetallicIMG_0335Roxana miresicaIMG_033998Aici i-am pus in evidenta ochii prin puternice tonuri de gri, metalice, iar pentru buze am optat pentru un ruj deschis, hidratant, roz.10141213Imi place foarte mult cum ii vine Adelei machiajul asta, in diferite tonuri de maro la ochi, iar buzele intr-un usor degrade. E un machiaj de ocazie, de seara mai exact, pentru ca accentul e pus si pe buze si pe ochi, insa efectul creat de aceste culori impreuna mi se pare foarte fain si deosebit. Ce ziceti voi?11

22 thoughts on “Make-up Post

  1. Intr-adevar, ultimul tip de machiaj mi se pare si mie cel mai frumos, desi restul machiajelor arata la fel de bine! You’re doing a wonderful job :*

  2. Perfect! De la machiajul bine conturat al ochilor, pana la felul in care le pui fetelor in evidenta oasele maxilarului prin aplicarea blush-ului. Felicitari!

Leave a comment