Lucky Number

23[EN] Wanna play on my team ?!

[RO] Foarte rar imi machiez ochii asa tare, cat de mult imi place sa machiez pe oricine altcineva, la mine treaba cu machiajul ramane destul de simpla si rapida. Dar, am vazut-o pe Inna pe cea mai recenta coperta Viva si mi-a placut atat de tare cum avea evidentiati ochii, incat mi-am zis ca trebuie sa incerc, macar pentru un shooting facut in casa :)) . Parul pe eternele bigudiuri calde, maieul sporty al lui Calin ( in care vroiam sa pozez de mult ) si gata pozele 🙂 . O sa trec jos, sub poze, produsele folosite. Sa aveti o zi mai putin caniculara decat a mea! Love, A.86122910 222116Photos C.H

Top: Nike

Make-up Products:

Face: Make-up Studio Fuid Foundation No Transfer WB2 Honey / MAC Studio Finish Concealer NC20 / Make-Up Studio Natural Silk Perfection / Artecura highlighter / L`Oreal True Match Powder C6 ( for contouring )

Eyes: NYX Jumbo Eye Pencil 609 / Too Faced Smokey Eye Shadow Collection colors Firefly and Smokin Hot / Urban Decay Eyeliner black / L`Oreal Volumissime Extra-Black Mascara

Lips: Maybelline ColorSensational Lip Liner 132 Sweet Pink / Make-Up Studio Durable Lip Fluid & Gloss ( just the gloss )

12 thoughts on “Lucky Number

  1. Azi te-am descoperit!Soot me ,please…ai un blog atat de intersant si tu esti superba!:-D PS.Ce vopsea si nuanta folosesti? E culoarea pe care o caut si n o gasesc!

Leave a comment