LBD

10
My new little black dress.. cute, simple and black..perfect for new combos this summer.

Pentru ziua de duminica, in care am luat pranzul cu prietenii mei, am ales o tinuta simpla si confortabila, rochita neagra cu spatele gol, sandalele basic Zara din care nu o sa ies (nici) vara asta si geanta maxi de la Stradivarius. E un pont bun asta de a investi in rochii si rochite, le poti purta in atatea moduri si accesoriza cum vrei tu. De exemplu spre seara, dupa ce a plouat si a fost putin mai rece, eu am tras peste rochie un tricou larg si am schimbat sandalele cu biker boots. Same dress, different look! Sa aveti o saptamana minunata, eu fac bagajele ca fug la Adela la Baia-Mare. Love, A
1243589611Dress, sandals: Zara

Bag: Stradivarius Online

Photos by Alex (Thanks:)!

 

3 thoughts on “LBD

Leave a comment