White On White

1
My order from Stradivarius online is here..and I think these white blazer and maxi bag will be my trusted companion this Summer. I love more and more these white combos!

Comanda mea de pe Stradivarius.com a ajuns cand eram inca in Bucuresti, dar mama a avut grija sa ma “hraneasca” cu destule poze sa-mi fie in clar ce minunatii mi-am comandat (nerabdarea asta a noastra tuturor cand avem ceva nou). De ce ma bucur eu de noile magazine online?! Pentru ca nu de putine ori ma aflam intr-un colt al tarii unde nema astfel de magazine fizice si exact atunci ma trezeam ca am nevoie “neaparata” de ceva:))) si pentru ca de multe ori nu imi gasesc marimea la pantofi in magazine, asa, fac comanda online si fug la magazin dupa colet. Voi preferati shopping-ul online? Love, A.
45837296Blazer, bag: Stradivarius.com

Blouse: Zara

Jeans, shoes: H&M

Necklace: Velvet Fashion

 

Leave a comment