Busy Days

_MG_7528Hello gagici! In sfarsit revin cu un look nou (din partea mea), in zilele astea nebune si pline de care am parte. E putin mai greu acum cu iesitul la pozat, cu mutatul asta, munca, insa incet se aseaza lucrurile si imi intru in “normalul meu” de postat:). Sa va zic acum putin de ultimele placeri vestimentare:). Genul asta de bluze ma atrage tot mai tare, deja am patru achizitionate, eu le vad si le simt asa, mai…”boho style”, insa sunt innebunita dupa ele si mi-as lua fara oprire, la fel cum ma atrag si rochiile cu dantela din material fluid, asemeni inului sau salopetele scurte de vara… Mi se pare ca se muleaza perfect dupa vremea de afara si zilele de neuitat ale verii!

Love, A._MG_7541_MG_7536_MG_7554_MG_7550IMG_7561_MG_7526(Photos by Dani Wolf )

Jeans, blouse: H&M

Shoes, earrings: Bershka Online

 

5 thoughts on “Busy Days

  1. Superba bluzita 😀 Si tu, desigur.
    Te inteleg perfect, si eu sunt in aceeasi situatie, cu job, mutare, etc… parca nu imi mai gasesc deloc timp sa postez pe blog 🙂 Dar se rezolva toate 🙂
    Anyway, asteptam articole noi!

    Kisses

  2. Te urmaresc de ceva vreme si munca pe care o faci este cu adevarat pretioasa. Daca te-ai mutat in Bucuresti, poate vom avea ocazia sa ne cunoastem. Mult succes si spor in continuare !

    Kisses,
    Daiana
    hhtp://chezdaiana.blogspot.com

Leave a comment