Good bye, 2014!

7
Draga 2014… stiu ca la fel zic dupa fiecare an care sta sa se incheie, insa de tine imi voi aminti cu siguranta si vei ramane cumva acolo, la loc de cinste!:)

Imi place mult sa trag linia specifica sfarsitului de an si sa rememorez momente, sa le retraiesc..in cateva idei mari, asta e anul meu! M-am mutat din nou in Cluj, unde mi-a ramas sufletul de prima oara cand am locuit aici; au intrat in viata mea oameni noi, curajosi si frumosi, care m-au facut sa-mi dau seama ca e o incantare sa legi legaturi cat mai multe, la orice varsta; MAC m-a primit in familia lui si alaturi de cele mai faine fete, pot spune ca am job-ul visurilor mele; impreuna cu Claudiu le-am fost nasi prietenilor nostri buni; am vazut Barcelona de ziua mea, unul din orasele mele preferate; blogul meu micut si drag creste tot mai mult si asta ma bucura nespus, abia astept sa imi fac si mai mult timp sa il fac si mai frumos:))); am avut parte de experienta FashionBloggersInIasi, un eveniment extraordinar alaturi de cele mai tari fete; insa pe cat mi-a dat, pe atat mi-a si luat anul asta.. mi-a luat-o pe buni a mea, si a ramas un gol mare, de neumplut.. Insa sunt ale mele, si urcusurile si coborasurile, ele m-au schimbat mult, m-au invatat si mai mult! Si… am fost mereu cu Claudiu de mana, imi e de ajuns pentru a avea forta de orice:). Sa aveti parte de un an nou delicios de stralucitor si sa-l intampinati zambind.. il incalzeste si-l face bun din start, va promit! Love, A.491123110

One thought on “Good bye, 2014!

Leave a comment